Honey Dijon és Arca is feltűnik a Calvin Klein LMBTQ-embereket ünneplő kampányában
Elkezdődött a nemzetközi Pride-hónap, amikor mindenki, akinek egy kicsit is fontos a szexuális kisebbségek helyzete és a figyelemfelhívás, az a lehetőségeihez képest aktivizálja magát. Így tesz egy csomó márka is, köztük például a népszerű fehérneműgyártó Calvin Klein, ami ezúttal meghatározó elektronikus zenei művészeket emelt be a #proudinmycalvins kampányába. Mindannyian mesélnek kicsit az útjukról, felidézve a legmehatározóbb pillanatokat a tranzíciójuk során.
Az elementáris dj-szettjeiről ismert, és az egyik legnézettebb (szia 7 és fél milliós megtekintés!) Boiler Roomot maga mögött tudó Honey Dijon például arról mesél ebben a videóban, hogy egy szédületes New York-i klubbuliban hogyan közölte vele egy szintén transz nő, hogy
“neked egy szoknyában lenne a helyed. Ez volt az első alkalom az életemben, hogy valaki előbb látott engem, mint én magamat.”
És megszólal a venezuelai származású, a kísérleti zene és a pop egymástól távol esőnek hitt mezőit egymásba rántó, szintén transzszexuális Arca, arról, hogyan vette a bátorságot, hogy egy fülledt nyári napon odamenjen egy fiúhoz ismerkedni – ami végül elindította a változás ösvényén.
“Azt hiszem, a kapcsolatnak abban a pillanatában kaptam igazán életerőre. Kétségektől mentesnek és felszabadultnak éreztem magam.”
És akkor úgy érezte, hogy mostantól csakis jobb lesz az élete.
További művészek is felbukkannak még a rövid sztorizós videókban, a spanyol színész Omar Ayusótól kezdve a genderqueer amerikai énekesnő King Princessen át Kai-Isaiah Jamal aktivista költőig, ide kell kattintani értük. A sztorik pedig szépek és tanulságosak.
Published June 07, 2021.