Rólunk
2000 óta a Deutsche Telekom vezető szerepet tölt be a content marketing területén, ahol a nemzetközi zenei világot és életstílust állítja a központba. A kezdeményezés neve Electronic Beats, ami kezdetben csak a zenéről szólt, de mostanra a zenével kapcsolatos egyéb területekre is kitér, mint a dizájn, a technológia, a divat vagy a művészet.
Az Electronic Beats a 18-35 év közötti fiatalok trendszetter, digitálisan nyitott gondolkodásmódját ragadja meg, és kreatív, stílusformáló tartalmakat nyújt számukra, mindezt különböző médiacsatornák innovatív bevonásával. Az Electronicbeats.net oldalán profi újságírók rövidebb vagy hosszabb cikkei olvashatók, az EB.TV-n és EB Rádión pedig többek között mélyinterjúk, exkluzív zenei összeállítások, koncertfelvételek és élő közvetítések találhatók az elektronikus zene úttörőiről, legnagyobb sztárjairól és legújabb képviselőiről. Ezek elérhetőek az Electronicbeats.net oldalán, az EB Mixcloud és YouTube csatornáin is.
Ezen kívül az Electronic Beats fesztiválokon is részt vesz, és koncerteket szervez egész Európában a legjobb zenei élményekért, amiken elérhetővé teszi a legújabb Telekom termékeket és szolgáltatásokat is.